Tuoretta pullaa möröille




Käy sisään, astu peremmälle
jos uskalsit kynnykselle asti
kurkistaa ovesta sisälle
Ei minulla ole mörköjä kaapeissa
olen päästänyt ne vapaiksi
Ne tulevat ja menevät
miten tahtovat
Ei niitä tarvitse pelätä

Otatko kahvia?
Tuoretta pullaa
maistuu se maidonkin kanssa

En jaksa nyt hymyillä
mutta olen silti iloinen että tulit
Että uskalsit
että välität
Olen iloinen
ettet välitä tiskeistä pöydällä
potki eteisessä lojuvia kenkiä
Et katso saamattomuutta
käännä kukkaa ikkunalla 

Iloitsen siitä 
Tule lähemmäs niin näet itsekin
Iloitset siitä
etkä moiti
kun se on kääntynyt väärään suuntaan

Joskus on hyvä sulkea silmänsä
nähdä oma sokeutensa
juoda mörköjen kanssa kahvia
ja syödä tuoretta pullaa


Kommentit

  1. Pidän tyylistäsi, joka on samalla kepeä ja raskas. Oikeasti fanitan :)

    VastaaPoista
  2. Minulle tuli mieleen "välitön", tunteita sanoiksi

    VastaaPoista
  3. Pidin myös runostasi. Siinä oli elämän arkista estetiikkaa

    VastaaPoista
  4. Tykkäsin! ..joskus on hyvä kääntää katseensa sisäänpäin..ja ihana kun saa olla omanlaisensa kaikkineen..♡

    VastaaPoista
  5. Mukaansa tempaava rytmi runossasi, houkutteli peremmälle :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti